Ayyseek Kızlar kabızlıkla nasıl baş ettiniz 19 haftadayım bol sı içiyorum gene kabızım ne olacak böle 😢
Merveilgen Ayyseek kefir içmeni öneririm birde beyaz un, çikolata, kafeinli şeylerden uzak dur. Patates pirinç vs şeylerden de uzak dur
Ysmmn Ayyseek benimde kabızlığım başladı doktordan ilaç istedm magnesir calsine diye bı toz verdi iyi geliyo simdi
Evremoz Ayyseek her sabah kahvalti tabagima 3 adet kuru kayısı ekliyorum, bazi günler armut da yiyorum Bende de gebelik şekeri var kayısı nın yükselttiği hiç olmadi ama şeker içeren baska hiçbir sey yemiyorum kahvaltida ,ekmek de yemiyorum