Ben ilk bebeğimde ikili test yaptırmamıştım sizin gibi düşünüyorum çünkü, şansa bala devlet hastanesindeki doktorum hadi gelmişken üçlüyü yapalım demişti onu da öyle yapmak durumunda kalmıştım emrivaki gibi olduğu için yoksa onu da yaptırmazdım hoş şimdi hamileyim ikili tarama zamanı da gelmiş ama yine yaptırmamak fikrindeyim😇