Sevvalglc Erken gebelik ve normal gebelik teslerinde silik çizgi var ve akşam üzeri gibi başlayan karın altında sancı var bu konuda fikri olan varmı kızlarr❤️
Hulo2105 Sevvalglc bende ilk öğrendiğimde başladı ara ara vuruyor regl ağrısı gibi. Rahim büyüdüğü için kasılmalar oluyor canım çok normal.
Hulo2105 Sevvalglc ben evdeki testte baya silik görmüştüm hemen verdim 65 çıktı. Çıkar tabi zaten ilk kana düşer.