Gulllu şöyle diyeyim canım ben evde çektiydim sancıyı 9 santime kadar acılmam olmuştu artık dayanamayıp gittim doktorum çok kızdıydı nie bekledın bu kadar dıe hemn odaya aldılar suni sancı bile vermedilerdi kendi sancımla doğum yaptım sançı sadece kötu ama emin olkı bebek geldikten sonra hiç agrın falan kalmıyo 🥰