yagmurrrra 1,2saattir her ayağa kalktığımda bir an böyle başıma büyük bir zonklama giriyor anlık gözüm kararıyor birkaç saniye sonra geçiyor ikizlere hamileyim yaşayan varmı? Doktora sordunuz mu hiç? Birde ara ara çok baş ağrım oluyor
Mslim yagmurrrra banada oluyor tansiyonum dusuyor , ilk hamileligimdede oluyordu tansiyon aleti alip hergun olcup kagida yazip her muaynede gostermemi soylemislerdi , bundada aynisi oluyor buyuk ihtimal yine oyle yap derler baska bisey yapilmiyormus yukselmedikce 🥲
Rbytkn yagmurrrra benim 3 hafta öyle oldu ani kansızlık başlamış o yüzden öyle oluyormus yani bende en azından, ayakta kulaklarım tikaniyordu baş dönmesi göz kararması vs Kan değerlerinize baktırın gebelik kansızlık yayıyor ikiz gebelik daha çok yapıyor ondan kaynaklanıyor olabilir..
yagmurrrra Mslim bana anlık yükseliyor gibime geldi ara ara baş ağrısıda olduğu için kontrolümede 2 hafta var daha😕 ilk oğlumda hiç olmazdı bu sefer ikizlerde oluyor
Rbytkn yagmurrrra bu durumlar da kontrolü beklemek yanlış olur, mümkün olduğunca en ufak sıkıntıda doktora gidin ki çaresine bakabilsin, ikiz gebelik riskli bir gebelik diken üstünde olmak lazim…
yagmurrrra Rbytkn yakın zamanda kan değerlerime baktırayım o zaman bi tansiyon takibide yapıyım bakalım doktorum ne dicek 🤦🏻♀️☹️