Merimerim 2 yıl oldu yaklaşık nda kardeşi doğacak 😊. Sezaryen de olsa normal de olsa korkmayın ne kadar serin kanlı olursanız öyle rahat geçiyor benim sezaryenim de iyi geçti çabuk toparlamistim yani ikisinin de illaki zorlukları oluyor ama korkmayın hepsi geçecek öyle düşünün