Ayse_Nur10 Merhaba kızlar, tetanoz aşısı kaçıncı haftalarda yapılıyor ve kaç doz ? Sizce yaptırmalı mıyım çok kararsızım bu konuda 🤔
aslhnkrts9 Ayse_Nur10 ben 21. Haftada yaptırdım doktorum çok netti aşı konusunda ikinci dozu da 25. Haftada yaptırcam
YigitPoyrazMomm Ayse_Nur10 ben normal doğum beklerken sezeryana alındım 2 doz aşıyı iyiki vuruldum 19 ve 26 haftada yapıldı
Annebebek012 20 ve 25 ci haftada yaptırdım 2 doz şeklinde yani ben ilk gebeligimde de tüm herşeyi yaptırdım zararı değil yararı olduğunu düşünüyorum bu gebeligimde de aynı zararlı birşey olsa zaten doktorlar önermezler size kalmıs 🤷♀️
Ayse_Nur10 Annebebek012 Doktorum önerdi vurulmam için ama aşılara pek sıcak baktığım söylenemez, teşekkür ederim bilgilerin için 🤲🏻