Kızlar 32+6yım. Sanırım 30dan sonra ishal olmadığım gün sayılıdır 🫣 napsam düzelmiyor. Demir ilacından mı dedim içmedim bi süre ama yine aynı. Aksine hamilelikte kabızlık olur diye duyuyordum hep ama bende tam tersi. Bu durumda olan var mı ya da neyin belirtisi olabilir bu durum?