Senem1790 Merhaba kızlar doğumdan sonra bebeğe zıbın giydiriyorlar mi hemşireye verilecek kıyafetin içine koymalı miyiz?
ozgeya Senem1790 zıbın derken iç zıbından mı bahsediyorsunuz? Benim bebeğime takımın içine çıtçıtlı body isteyip giydirdiler.
Gulsen1989 Senem1790 ben zıbın aldım 2 tane hastane çantama hem zıbın koyucam hem çıtçıtli badi artık hangisini giydirirseler göbek bağından dolayı kolay olsun diye zıbın aldım