Ikizannesi1 Canım benim durumumda daha farklı.24 haf.ikiz .serklaj var.dün tam bebek er dikişe dayanmış.gittiği yere kadar gidecek dedi.kabız olma diye probiyotik verdi.balık yağ verdi.ciğer geliştirici 2 hafta sonra dedi.şuan çok küçükler dedi.zaten 4 aydır yatıyorum canım.yatmaya devam.idrar kan tahlili verdim.yarın çıkacak.ilk hedef 15 gün ciğer iğnesine kadar.sonrada inşallah varırız 30 kara canım.Allahım bizim gibilere yardım etsin...geçmiş olsun