Eylemyerlii merhaba ben 2021 de doğum yaptım normal şekilde ve süreç şu şekilde ilerledi sancı odaları doğumhane içinde kişiye özel ve içeri 1 tane “kadın” Refakatçi alabiliyorsunuz önlük olup açılacağı vs için oraya erkekler giremiyor. Doğum olduktan sonra bebeği götürüyorlar sizin eşyalarınızı istiyorlar yardımcı oluyorlar giyinip normal kattaki odanıza götürüyorlar. Benim doğumum gece saat 2 de oldu 3 gibi odadaydım yemek saati olmamasına rağmen kahvaltı tabağı çay vs gelmişti. Açlık olduğu için normal kattaki odanıza eşiniz de gelebilir orası farketmiyor benim hem annem hem eşim kaldı ziyaretçi olarak da zaten sıkıntı olmuyor gündüz de öğlen yemeğinden sonra lohusa şerbeti ikramı yapmışlardı. İlgileri güzeldi zaten hemşireler sürekli gelip gidiyor ilgileniyor. Yine de aklınıza takılan birşey olursa yardımcı olmak isterim. Bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏