tgbmerve evt geç dolenme bence benim giyimde dktr berber hesapladik dedi senin şimdiye kadr 7 haftalık olman lazım bet baktirdi güzel ciki iki gün sonra gel dedi yine karından gorulmedi vajinadan kese görüldü 4 hafta3 günlük bende çok belirtide yok gizel gidiyo arada mide bulantısı oda normal karşılıyorum bilmiyorum ilk kizinda zırt pırt dktr gidiyordum sonra renkli utrasonds kaldelik öğrendik çok yoruldum hamilelimden buyana Ankara’da amliy tedavi gördü daha 9 aylikdi şimdi çok şükür salıklı ama nedense çok gitmem istemiyorum enson 17 Aralık gitim bu ocakta gitmeyi düşünmüyorum 10 haftalık olur şubata kadr hemn gitmicem acaba doğrumu yapıyorum yanlismi karar veremedim🥺🥺🤰🤰