yesillimonn Slha Canım henüz doğum yapmadim ama aptamilde çok seker varmis çok kusma yapiyomus bide cevremde kullananlar memnun degil hipp ve sma iyi diyolar
GozdeCemre Slha canım dediğin mamayı aldım içmedi aptamil 1 aldım içmedi en son bebelac aldım ve devam ettik ne gaz ne tuvalet nede başka bir sıkıntısı oldu