KaderKaradeniz Haziran ayında inşallh kızımız doğacak isim Öner’iniz var mı sizce eslem mi yoksa hira mı olmalı
Serenkcbi Bence eslem. Hira artık çok bilindik olmaya başladı baya tercih eden oldu o ismi son zamanlarda
Umudumm Şahsen benim çevremde 3-4 tane eslem var ama Hira cok yok, Hira okunuş olarak daha güzel geliyor ama anlam olarak eslem efsane 😍