Merhaba kızlar. 38+5 te çatı muayenesinde 1 cm açıklık var dedi doktor. Kan, su vs gelirse hastaneye gel dedi. Sonraki randevuyu haftaya verdi. Çevremdeki insanlar doktor ihmal mi ediyor seni niye 1 hafta sonra çağırıyor. Normalde 2-3 günde bir kontrol etmesi lazım diyor. Böyle birşey başına gelen var mı? Doktor haftalık mı muayene ediyor açıklık olsa da?