karaguzelirem_ biliyor musun aksine benim etrafımda normal istiyorum deyince felaket senaryoları çizdiler. Çok zormuş o sancılar, bebek havasız kalırmış, yırtık bilmem ne.. yani korkunç senaryolar. İyice korkutmak istemiyorum ama yani düzgün bir şey diyen olmadı. Daha ilk doğumum o kadar bilmiyorum ki yani bu işleri