Meli Kızlar doğum yapan varmı burada ya da tanıdığı doğuran ben geçen gitttim diğer devlet hastanelerine göre daha sakindi beğendim normalde özelde yapcaktım ama coknpahalanmış ve zamda gelcekmiş daha :(