Kızlar bugün hastaneye kontrole gittim 37+0 haftalık hamileyim ama çocuğumun ölçümleri çok küçük gelişimi durmuş yarın hastaneye yatış yapıcam yardımcı olur musunuz neden olur napmam lazım ya da hastane de neyle karşılaşacağım bilmiyorum sabahtan beri içim içimi yiyor