Gamzelibebek Canım anneler ve anne adayları herkese merhabalar. Bugün kayınvalideme yıllık izin sebebiyle geldiğimiz Adana da önce devlet hastanesine kontrole gittim. Şu an 5+6 yım. Maalesef usg cihazı bozulduğundan depodan yıllanmış çıkan ilk usg cihazlarından biri geldiği söylenerek karından muayene edildim. Gayet zor görüntülenen bi muayene sonrası çokta tatmin olmadan ordan ayrılıp özel Avrupa hastanesine gittik ve muayene oldum. Daha iyi bi cihaz vardı çok şükür 😂 kese 1,56 cm bebek 0,35 cm usg ye göre çok Derinden bi ses geldi kalp sesleri için gelecek hafta tekrar gel daha net duyulur şu an biraz derin dedi. Sonra endişelerimden bahsettim. Maalesef olumsuz hikayeler bizleri çok evhamlandırıyor dış gebelik ayrı mol gebelik denilen boş gebelik ayrı. Enteresan Doğum hikayeler vs doktorun da dedği gibi boştan yere bebeği de kendimizi de strese sokmaktan öteye gitmiyoruz. Şu süreçte ihtiyacımız olan en değerli şey moral pozitif enerji. 3-4 gündür bulantım var umarım kısa sürede sona erer. En önemlisi sağlık. Cinsiyet faktörüne çokta takılmadan hepimize sağlıklı ve hayırlı bebişler nasip etsin rabbim. Dualarda buluşalım☺️
GamzeAltndas Gamzelibebek Canim benim bulantim 6 +3 de basladi suan 7+4 um hala şiddetli devam etmekte gittikce bulantin arta bilir .
Gamzelibebek GamzeAltndas ilk kez dün sabah 3-4 kez kustum en korktuğum şeylerden biri bulantıydı bünyem pek kaldıramıyor çünkü diliyorum ki Allah’a en kısa zamanda son bulsun bulantılar hepimizin