Kestaneye bayılırımmmm geçenlerde biz de bilmeden aldık.. köpürdü yapış yapış oldu kabuğundan ayrılmadı.. eşim çok sevmez ben severim diye alır genelde. Baktı yenilmesi zor açılmıyor bıraktı. Ben sevdiğim için yarım kg kestaneni kabuğunu kemirerek yedim ahhshahaa bir şey olmadı ama