Melek57 Bu hastaneye giden doğum yapan hangi doktora gittiniz ya da gidiyorsunuz memnun kaldığınız noktalar neler
Kub7a Melek57 canım ben o hastanede 2019 da doğum yaptım Mehmet Cüneyt uzun du doktorum şimdi tekrar aynı doktorla birlikteyim 13. Haftamız
Melek57 Cüneyt beyi bliyorum ablam onda dogm yaptı o muayeneleri dışarıda yapıp doğumu orda yaptırıyor bende oya hanıma gidiyorm