m060918 Kızlar son adete göre 7+2 ama ultrasona göre 6+1 haftalık gebeyim, bugün dr gittim ve vajinal muayenede bebek yeni oluşuyor dedi haftaya çağırdı sizce normal mi ilk gebeliğimde 5+6 da kalp atışı duymuştum
1palyaco m060918 5te gitmiştim sadece kese vardı daha sonra 7de gittiğim de hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk 🌸
tgbmerve m060918 yani sıkıntı yok strese gerek yok 6+2 de gittim var kalp atışı ama yani minnacık dinletmedi bile 8 de gittik herşey netti
m060918 1palyaco ya benim de kesenin gelişimi falan gayet iyi dedi ama emzirdiğim için sanırım geç döllenme olmuş bende kafaya takıyorum te 1 hafta sonraya çağırdı
1palyaco m060918 bence takmayın . Stres yaparsanız asıl olumsuz etkilenir . Hem gayet güzelmiş gelişimi doktorunuz demiş bunu endişe edecek durum yoktur sağlıkla duyar sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Vildan21 Bende 6+2 de gittim doktor dinlettmedi kese var dedi sadece haftaya gel dedi kalp atışı için 7+3 ‘te duyduk çok şükür 🙏🏽