Tosuncuk İnan’ın sağlıklı hamileliğinde ,düşüğünde vs hepsi kişiye göre değişiyor ,ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı ve öyle şakır şakır kanamam olmadı ,leke leke geldi hatta bir haftaya kadar .ara ara kesilerek gelmişti üstelik .düşük ilaçları kullanmama rağmen düştü.şuan ikinci hamileliğim ve 14 haftayı geçti .bunda 5. Ci haftada biranda kan boşaldı resmen ,sonra da bir kaç gün yine leke leke geldi ,doktorun verdiği ilaçları da kullanmadım ama yinede sağlıklı ilerliyoruz .burda kendinizi doktora gidinceye kadar psikolojik olarak rahatlatmaya çalışmanızda zarar yok ,sonuçta stresinizi azaltacaksa faydası bile var ,çünkü stres en büyük tehlike ne yazık ki .ama lütfen burda yazılanlara ümitlenip beklemeyin ,mutlaka bir doktora gidin ki sizin ki düşük mü ,yerleşme kanamasımı uzman olan kişi yorumlayıp geç kalmadan yönlendirsin .RABBİM sağlıkla tamamına erdirip , kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH 🙏