goktugalpmom Kızlar 5 haftamdayım sadece gögsüm şişti ve damarlar çıktı başka belirtin yok normal mi beta ayrıca 4444 çıktı perşembe randevum var kese görünür mu
Hulo2105 goktugalpmom benim de öyle canım belirtim yok sadece göğüsüm şiş bir de arada regl ağrısı gibi ağrım var. 5. Haftada keseyi gördük biz çok minikti ama. Betan baya yüksek sende görürsün
Hulo2105 goktugalpmom normal tabi düşükte olabilir bu arada betayla hafta hesaplanmıyor. Yani 5. Haftada beta 900 de olabilir
Hulo2105 goktugalpmom 5+5 şu an. İlk kontrole gittiğimde son adet tarihime göre aslında 5+5 ti. Doktor adet tarihimi ileriye çekince 5 haftalık oldu o zaman. 6+2 de kontrolümüz var bu cuma yani inşallah kalp atışını duyarız❤️
goktugalpmom Hulo2105 inşallah kucağımızı alırız peki beta sizin de 4444 civarı mıydı geç döllenme değildir demi bu kadar yüksek beta