Aybukeeeee ben gümüş kapak almadım ama göğüs kalkanı kullandım bayada işime yaradı doğumdan sonra uçlarımın ikiside kanadı krem sürüp kalkanları takıyordum ozaman ucu sürtmüyordu ve içlerine sür doluyordu onlarıda biberona biriktiriyordum. Benim kuzenimde 20 gün önce doğum yaptı onada al dedim aldı hala kullanıyor oda çok beğendi krem kullanıyor sonra takıyor