Haticemehmett Kizlar 38.haftadayim sancimda yok hicbi ağrım da yok sizce ne zaman olur henüz gitmedim doktora cuma günü gideceğim
Melodimm Haticemehmett Bende 38+4 oldum.Yarin çatı muayenesi var.Daha gelmedi benim bebek.Bazen belime ağrı giriyor ama sonra geçiyor.
Glcn-61 Haticemehmett 39+2 ben çatı muayenesinde 2 cm açıklık var dedi ama hala ne bi sancı nede başka bi belirti yok 😅 kişiye göre değişiyor belirti olup olmaması
Essss1987 Haticemehmett Bende aynı durumdayım dün gece 10 dk arayla kasılmalarım oldu duş aldım geçti🤦🏻♀️
Glcn-61 Melodimm 3-5 saniyelik bi sızı yani öyle abarttıkları gibi bi acı filan yok yani en azından bana göre ama acımıyor yani