16+5im ama ben bebişimin hareketlerini inanılmaz hissediyorum. Göbek deliğimin sol alt kısmında hissediyorum sürekli sanki tekmeler atıyor ve bu hareketi tekrarlıyor. Hissetmem için erken bir dönem değil mi kızlar. Ve benim ilk gebeliğim. ( bağırsak hareketi değil bu arada )