Evhamlikurabiyeanne lphusa depresypnu denilen şey bu gibi durumalrda gebelik sürecinde de başlayabiliyormuş ve önüne geçilmezse sizdeki dueum gibi artarak devam ediyor. Bir çeşit depresyon yaşıyorsunuz lütfen bir pskologdan yardım alın konuşmak bile iyi gelecektir emin olun. Eğer gerek görürlerse ilaç kullanmaktan da çekinmeyin. Düzelir umudu ile bekledikçe artıyor. Bir kürtajdan sonra aynı şekilde gebe kaldım ve ne cinsiyetini merak ettim, ne tekmesine heycanlandım, ne isim hevesi, ne doğum hevesi, öyle bir görevmis gibi bebeğime bakıyordum ta ki doktoruma bunlardan bahsedene kadar. Depresyon yaşıyormuşum🥹 kendini suçlama ve destek al hem gebeliğin için hem kızın için en önemlisi de kendin için❤️