_ummu_han pul pul beyazlıklar da oluyor ondan var mı peki? Bi doktorunuza danışın çok rahatsız edici ben çok çektim iyi bilirim antibiyotik kullandıktan sonra da başlıyordu benim sık idrar yolu enfeksiyonu oluyorum defalarca antibiyotik kullandım hep vücut ilacı atana kadar kaşındım delirecektim artık yine tahlil vercem enfeksiyon çıkarsa aynı şeyleri tekrar yaşayacağım 🥺