Arkadaşlar benim ailemde genetik bir rahatsızlık var ismi Marfan sendromu bilenler vardır belki. Babam ve erkek kardeşimde var ama bende yok. 10 haftalık hamileyim şuan ve bebeğimde olur diye korkuyorum doktor ilk önce 2li test yapacak 2 hafta sonra ama bu hastalık 2li testte belli olmuyor sadece amniyosentez ve koryon villus testinde çıkıyor. Amniyosentez yaptırmayı düşünüyorum. Ağrılı bir işlem mi sonrasında ne kadar istirahat etmek gerekiyor? İşlemin nasıl yapıldığını düşününce zor olacakmış gibi geliyor :(