Bugün cinsiyetimizi öğrendik nasipse bır kızım olacakmış. Ama Bobreklerde hafıf genişleme var dedi doktorum. Erkek bebeklerde duymustum ama kızlarda duymamıstım okdar. Geçiyormu başına gelen varmı. 1 ay sonraya gun verdı çok ciddi olsa erken de çagırırdı diye dusundum☹️