Sumeyyealts Dün 36+3 te çatı muayenesi yaptı doktorum kanama oldu ve biraz bızıkladı bugün de nişanım geldi neden erken yapmıştır o anın stresiyle ona soramadım erken gelmesi için mi yaptı acaba
Nesfur41 Sumeyyealts Nst de sancınız falan mı çıktı acaba açıklık var mı diye bakmıştır belki.. genelde 37. Haftadan sonra bakılır çünkü
Sumeyyealts Nesfur41 nstde sancım 90 ı gördü 2 defa ama önceki hafta demişti haftaya çatı muayenesi yapıcam diye o zaman da sancı çıkmamıştı