ruveyda123 Kızlar hiçbir ağrım sızım yok. Fakat bacaklarımı sanki regl olmuşum da ağrısı ona vurmuş gibi uyuşuk ve halsiz hissediyorum. Yaşayan var mı aranızda?
ruveyda123 Gozdecaner biraz ayakta kaldım ondan sonra oldu sabah hiçbir sıkıntı yoktu şimdi uzandım biraz dinleniyorum belki geçer diye ama halsiz hissediyorum bacaklarımı