Dnz17 Kızlar domuz gribi oldum ilaç kullanamıyorum öksürmekten karnım acıyor öksürüğe iyi gelen öneriniz varmı 25 haftalığım
Handesel Dnz17 canım pekmeze Kara biber karıştır onu kaşıla iki üç kaşık boğazını yumuşatır iyi gelir
Sumeyyealts Dnz17 bende iki gündür çok öksürüyordum bir tarif buldum bana çok iyi geldi sıcak suya karabiber, tarçın, toz zencefil limon ve bal ekleyip sıcak sıcak iç, öksürüğüm hafifledi şuan balgam söktürüyor birde
baab1 Dnz17 bende geçen hafta oldum kanda çıktı domuz gribi. Serum etkı etmedı. Kadın doguma gittim acilden. Serum ıgne+ antibiyotik le toparladım. Kadın dogum acil doktoru yazar ilaç bence ertelemeyin geçecek gibi degil otekı türlü malesefki🥲 baya agır seyredıyor
huzunkovankusu Dnz17 valla çekicen canım geçmiş olsun 😞 Ben de aynıyım hala öksürüyorum. Bulabilirsen temiz bir bal al akşam sabah bi tatlı kaşığı iç iyi geliyor. Ihlamur kuşburnu parol başka bişi de kullanmadım ben.
huzunkovankusu Dnz17 Parol ateşe iyi geliyor bi ter atıyorsunuz ve rahatlıyorsunuz. Beni kısa süre de olsa rahatlattı. O kemik ağrılarım azalıyordu işte biraz
baab1 Dnz17 banada normal acil bakacak dedıler bende itiraz ettim gebe oldugum ıcın ılac yazmıyolsr diye oyle bıdaha kadın dogum katını aradılarda doktor gelsın dedi gittim yanına o yazdı ılacı saolsun yoksa sanmıyorum atlatılmaz dı garıp bır agrı garip bi ateş. Rabbım sifa versın sizede🌸