HMH Merhaba kızlar ciğer geliştirici iğneyi kaçıncı haftada oluyoruz bir de iki doz halinde mi iki hafta aralıklarla mı nasıl ☺️
neanladinyurdagull HMH ilk çocuğum 34 de gelmek istedi 1 gün yatış yapıldı 1 doz direk yattığımda 1 dozda çıkarken olmak üzere 2 kez yapıldı öyle uzun süre arayla yapılmıyor genelde 35 de de doğdu
gizemvural HMH benim düzenli sancım olmuştu 35. Hafta ortasında 2 doz yapmışlardı açıklığım yoktu doktor riske atmak istemedi herkese yapmıyorlar diye biliyorum sorunsuz geçerse hamileliğiniz gerek olmaz
umrumdadegil HMH normal seyrinde giden gebelikte yapılmıyor ki ciğer geliştirici erken doğum riski olunca yapılıyor diye biliyorum 31. Haftada vurdurdum ben
HMH neanladinyurdagull erken doğum riski olunca erken yapılıyormuş evet, normal giden gebeliklerde kaçıncı hafta biliyor musunuz acaba