Kızlar bugün hastaneye kontrole gittim nst bağlandım sancılar çıktı 100 70 80 civarı ben fazla hisetmiyorum normal sızı şeklinde doktor 2 gün sonra tekrar gel dedi artık doğurmak istiyorum sürekli hareket halindeyim ilk gebelik tecrübemde yok böyle böyle artarmı gün geçtikçe sancılar nasıl oluyor