Kubrayusufc Merhaba kızlar komşumun bebeği oldu ibb’nin yeni doğan yardımına başvurmuş ama 5 ay sonra gelmiş oda bebeğinin bezini bana verdi markası pine marka kullanan varmı ? Ben duymadığım için kullanmak istemiyorum . Tavsiye eden varmı?