Arkadaşlar dün doktordaydım 32 haftalıkken 1762 gramdı bebeğim o zaman 10 gün gerilik var demişti 34 haftalıkken 1990 gram falandı yaklaşık 2 buçuk haftaydı gerilik karın çevresinde ve boynunda kordon var bebeğimin doktor protein ağırlıklı beslenmemi söylemişti tam 10 gün boyunca aşırı dikkat ettim sabah 2 yumurta haşlaması kaşar normal peynir haftada 2 3 defa avakadolu peynir akşam yatmadan önce kefir veya nesquikli süt içtim ve öyle güzel toparlamış ki bebeğim 2600 olmuş doktor bile şaşırdı ne yaptın diye☺️ nolursunuz bu dediklerimi yapın çokkk çok faydasını görüceksiniz fındık badem kaju muz da yatmadan önce yemeye çalıştım ☺️😍 şifa olsun hepinizede moralinizi bozmayın ben resmen gergün ağlıyprdum ya kilo alamazsa diye ama maşallah subhanallah çok güzel almış bebeğim☺️😍