Kızlar bugün ayrıntılı ultrasona girdim.
Son adet tarihine göre 21+2ydim. Ama bugün doktor tekrar ultrason ve kan sonuclarima göre hesap yapti son adet tarihine 9 ağustos bundan sonra dedi. Geç yumurtlama olmuş dedi.
Her neyse, Rahimde iki ucu rahim duvarına yapışık adezyon saptandı. Önce ki düşüğümde kürtaj sonrası yapışıklık kalmış. Bu bebeğin dönmesine engelmiş, normal doğum yapamazsın sezaryen olur kesin dedi. Kendi doktorum hayır yok öyle birsey son ana kadar sezaryen demem ben dedi. Bebekte de sende de hiçbir sorun yok, aksine çok iyi bakmışsın güzel beslenmişsin bebeğini dedi.
Başına gelen veya bu konuda bilgisi olan var mı?