Cansel44 2 aylık hamıleyım mıgde bulantım var ama istifar etmıyorum bulanıyo bıde tansıyon düşüklüğü oluyo napmalıyım ilaç kullanan var mı
Mslim Cansel44 doktor prilam yaziyor onu kullaniyorum bulanti icin , tansiyonun dusuksede birsey yapilmiyor ama takibe aliyorlar