phaticeasli94 Hanımlar ikinci doğumum olcak nasip olursa ameliyat dan çok korkuyorum panik atak da var kalp atışlarım yükseliyor nasıl olcak bakalım Pazartesi den hafif ağrılarım başladı İçimi rahatlatcak bir şeyler yazarsanız sevinirim 🥰
Ceren1993 phaticeasli94 gel sarılalım benim de 2. Gebelik perşembe doğum her gece rüyalarımda sezeryan oluyorum😂😂
phaticeasli94 Ceren1993 ahhh 🥰 sağlıkla kurtulalım inşallah ağrılarım da var benim cumaya kadar bir sıkıntı çıkmazsa
Ceren1993 phaticeasli94 çıkmaz inşallah yalancı sancılarım benim de fazlalaştı ama inan mide yanmasına artık dayanamıyorum o kadar kötüyüm