Merhabalar. Ilk hamileliyimde 6ci haftada bebegin kalbinin durdunu ogrendim. Simdi yeniden hamileyim. Ama yine ayni seyleri yasamakdan korkuyorum. HCG degerim 55dan 2 gun sonra 159a yukseldi. 4cu haftadayim gec dollenme oldugunu dusunuyorum. Boyle bir tecrubesi olan varmi?