kaust9892 ay evet feridenin bebeklerini çok görüyordum zaten instagramda😂 ben normal doğum düşündüğüm için açıkçası hastanede çekim olayına falan pek heves etmedim, sonrasında yenidoğan ve aile çekimi yaptırırım diye düşündüm. Hastanedekiler de zaten her doğuma hele de normalde yetişemeyebiliyorlar dedi 😂 ben de üstünde durmadım ama sezaryen olursa biraz daha önemseyebilirim bu meseleyi😂 inşallah memnun kalırım hastaneden ya çok tedirginim artık son haftalar, doğum zaten zor bi süreç bi de hastanede olumsuzluk yaşayıp daha da zorlaştırmak istemiyorum🥲