Kızlar merhaba gebeliğimin 9+2 haftası çok fena hasta oldum boğazlarım yemek borum yanıyor sanki başım ağrıyor . Korkuyorum daha önce düşüğüm olduğu için bişey olur mu diye de zaten belirtilerim de azaldı göğüslerim çok acırdı acımıyor artık . Gebe iken benim gibi hastalık geçiren varsa nasıl atlattı yardımcı olur musunuz ? Bir de belirtilerin azalması normal mi doktora gitmeme 8 gün var daha 🥹