Merhabalar,
Önceki hafta ikili test yaptırmıştım, yaş riski 1/450 gibi bi rakam çıktı. Doktor bugün amniyosentez önerdi ama bebeğe zarar verme ihtimali olduğu için yaptırmayı düşünmüyorum.
Yaşım da çok ileri değil, 32 yaşındayım. Ama ilk hamileliğim 10 yıl önce olduğu için bu tarz bir risk çıkmamıştı. O yüzden çok bilgim yok. Yaşa göre risk tamamen sabit bir tablo mu oluyor? Yani her 32 yaş için bu değer benzer rakamlarda mı oluyor acaba?
Doktora da söyledim, artık doğurganlık 35-40 yaş civarında daha yaygın, hatta 40 yaş üzerinde de olanlar var, o yüzden yaş olarak çok fazla risk grubunda olduğumu düşünmüyordum diye.
Benzer yaşlarda olanlar varsa, ikili testte ne kadar çıktı yaş riskiniz?