Esragok-k1 Kızlar benim Biyokimyasal Trisomy 21 (kandaki) 1:337 çıktığı için doktor yapmamı önerdi orta riske giriyor dedi. Bu gün yaptırdım 10 güne çıkacak inşallah hayırlısı neyse o olur 🙏
KFeyza_ Sdemirel Esragok-k1 2020 de benimde riskli çıkmıştı 280 di temiz geldi sonuçlarım eğer ultrason da bir sıkıntı yoksa o testler tamamen ihtimal kafa karıştırıyor
SmyEsciv Esragok-k1 ben ikili test üçlü test vs. yaptırmadan direk nipt-fetal dna testi verdim. Sonuçlar kesin doğru çünkü. Henüz sonucum çıkmadı
elmaelmaelma İkili test sonucuna göre mi yapılıyor acaba fetal dna? Benim de bugün ikili test sonucumda yaş riski fazla çıktı, doktor amniyosentez önerdi ama onu yaptırmak istemiyorum. Fetal dna uygun olur mu acaba bana da?
Mervetns elmaelmaelma hayır. Direk fötal dna testi yaptırırsanız, detaylı us den başka bir test yaptırmanıza gerek yok.
Greenleaf elmaelmaelma hayır aslında direkt fetal DNA testi de yapılabiliyor 10. Haftadan sonra bebeğin kanı annenin kanına karıştığı için, amniyosentez yerine bir seçenek olabilir, sadece sizin kanınızı alıyorlar, dolar kuru üzerinden olduğu için biraz pahalı sadece
Sdemirel mlkechnn merhaba Nipt testi sonucunuz cıktı mı biz de riskli çıktı yaptırdık sonuç bekliyorum 🥹
mlkechnn Sdemirel yok henüz ya çıkmadı 22 sinde verdim cumartesi sordum bu hafta dediler Bekliyorum. Siz ne zaman vermiştiniz
Esragok-k1 KFeyza_ kuzum benimde 1:337 çıktı biyokimyasal kandaki fetal dna yaptırdık sonuç bekliyoruz stresliyim düşünmemeye çalışıyorum ama ense kalınlığı 11+3 de 1 NT çıktı nazal kemik mevcuttu. Ama kafamı kurcalayan ben yoğun kanama geçirdim 1 ay önce o zaman hastaydım bir gün önce kızımı kucaklamştım vs ama enfeksiyon sebep olmuş olabilir demişti doktor yada bazen bebeğin genetik yapısı kromozom yapısı sebep olabiliyor demişti şimdi acaba sıkıntı vardı ondan mı yaşadım kanama diyorum sonra kanamam kesildi şükür çok sürmedi ama bebek dışı kanamaydı bebekle alakalı bir kanama değildi rahmin aşağısında demişti doktor o kanama alanıda yok olmuştu 2 hafta sonra şimdi sonucu bekliyoruz
Sdemirel KFeyza_ ultrason normaldi bizim ense kalınlığı burun kemiği vs ama ters riskli çıktı yüksek risk dedi bi de İnşallah güzel sonuç alırız biz de ilk gebeliğimde hiç yaşamamıştım böyle şeyler
Sdemirel KFeyza_ bu testlerde hangi sonuç önemli kombine risk mi o 461 1 İkili test yazan değer mi bu da 100 1 Tirisomyy 13 18 de 10000 1 Yaş riski 571 1
KFeyza_ Esragok-k1 canım valla benim tek bildiğim bu ikili dörtlü test insanın kafasını çok karıştırıyor annelerin güzel günlerine çomak sokuyor resmen o yüzden asla yaptırmamak lazım detaylı ultrason aylık rutin ultrason kontrolleri yani ikili dörtlü yapacağımıza fetal DNA daha mantıklı saçma sapan bişey bu testler Allahım evlatlarımıza bize sağlık afiyet versin inşallah
KFeyza_ Sdemirel ben ilk gebeliğimde yaşadım o yüzden hiç ikili dörtlü test yaptırmayacağım bu gebeliğimde çünkü böyle olan çok insan var saçma ihtimal testi
Sdemirel KFeyza_ ilkinde yaşamayınca ben de bunda da hiç aklıma gelmedi böyle şeyler yaptırdık ama gerçekten insanı yıpratmaktan başka şey değil bunlar
Esragok-k1 KFeyza_ kesinlikle herkes aynı şeyi söylüyor insanları strese üzüntüye sokuyorlar Allahım cümlemize sağlıkla hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah amin 🤲🏻💜💜
Esragok-k1 Leyla39 inşallah amin canım cumaya kadar gelir büyük ihtimalle bir aksilik olmazsa ise 🥰🤲🏻
Nry_Krdnz34 SmyEsciv kaç haftalıksınız ? Bizde direk fetal DNA yaptırıcaz . Güzel haberler alırsınız inş 🤲