_mutlu_anneee_ Selam kızlar🌺 29.haftadayım, sırt ağrılarım çok fazla, ayakta zor duruyorum diyebilirim. Bunun için bir çözümünüz var mı?
Dodomom _mutlu_anneee_ benimde başladı 25 haftalik olduk uyuyamadım sırt ağrısından sağa yatsam sağ sola yatsam sol . Artık böyle devam edecek illeri zamanlarda dahada artacak. Göbek biraz indiği zaman doğuma yakın o zaman rahatlarız artık .
Sidelya_ _mutlu_anneee_ sürekli dinlenerek iş yapmakta buldum çareyi birde eşim masaj yapıyor geceleri öyle rahat uyuyabiliyorum aynı haftadayiz bende aşırı sırt ağrısı çekiyorum
Derinnmom _mutlu_anneee_ ben 25.haftadan beri çekiyorum canım şuan 32+1 git gide çoğalıyor ve sadece dinlenerek hafifliyor yani pek birsey yapamazsın. Kendini cok yorma
karaguzelirem_ Malesef kesin ve belli bir çözümü yok fazla ayakta kalmamak sırtınıza oturduğunuz da veya yattığınız da destekli yastıklar koymak 2-3 tane gibi mesela.. ancak böyle hafifletilebilinir. Ben gündüz değil geceleri daha çok yaşıyorum bu sorunu pilates topu aldı eşim onda oturur pozisyonda hafif zıplama hareketi yapıyorum biraz açılıyor sırtım sırt esnetme hareketleri de önerebilirim. Ayrıca haftanız ilerledikçe daha da artacak bu durum bilginiz olsun şimdiden kendinizi alıştırın 🙈😂
Elizbusra Ben 17 haftadan beri cekiyorum suan 33 oldum bu 1,5 aydır oluyorum agrıdan hic bir cozumu yok magzneyum takvısyesıde alıyorum ama yinede olmuyor sırtını desteklıceksın bol bol onun harıcı gecmıyor
_mutlu_anneee_ Derinnmom nefesimi kesiyor sanki ve kötüsü daha da artıyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun🥲