Ceren_0660 Bilkent Şehir Hastanesinde doğum yapanlar memnunmu ? 31+6 günlük hamileyim. Gebeliğimin başından beri bu hastaneye gidiyorum.Normal doğum yapmayı çok istiyorum ama çokta korkuyorum.Normal doğum yapanlar tecrübeleriyle aydınlatabilirmi lütfen beni?