Meryems1 cnm ben polikistik hastasıydım hatta doktor bana hamile kalman zor vs deyip durdu hastane koridorlarında kaç kere ağladığımı İnan bilmiyorum birgün adetim gecikti aklıma da hiç gelmedi hamile kalabileceğim çünkü zor diyordu doktorum içime bi his doğmasıyla test yaptım pozitif çıkmıştı doktor bile şaşırmıştı şükürler olsun şimdi 34 haftalık oldum bile yani herşey Allah’tandır umudunu asla yitirmemek gerek