Beyzanrrr Normal doğumu kolaylaştıracak bitki çayları nelerdir anneler 35 haftalıgim artk yavaş yavaş içmek istiyorum tecrübesi olanlar yazabilir mi ?
KuzeyinAnnesi10 Beyzanrrr herseyi denedim kanala bile girmemiş hic sancı yok 37+4 deyiz hiç gelecek gibi değil dedi doktor 😢 plates yapıyorum hurma yiyorum günlük 10 tane. Papatya çayı şeftali çayı tarçınlı su herseyi denedim olmuyor.
Beyzanrrr KuzeyinAnnesi10 yaaa demekki her bünye aynı değil sıkmayın canınızı bebeğinize hayırlısıyla kavuşursunuz inslalah
Melodimm KuzeyinAnnesi10 Ya benim de kanala inmedi qaliba.Cunki hala midemde hiss ediyorum bebeği.38+4 oldum.Karnimda dusmedi.Squat yapiyorum nerdeyse iki haftadır.Hurmaya başladım.Ama işte.Sag Salim doğsunlar hepsi insAllah♥️🤲🏻Onlar seçiyor gelme zamanını😂♥️
Ayazmom_ KuzeyinAnnesi10 o isler öyle olmuyormus😂 Dogumdan 3 gun önce doktor kontrolumde doktor hic dogum belirtin yok diyordu. 1 tane bile sanci cikmiyordu. 3′gun sonra aniden sancilandim. Hastanede suyumu patlatmalariyla bebek kanala indi. Siz elinizden geleni yapin gerisi bebiste🤍🥰
Birannis 39+5 im adacayi aldım dün kontrolüm vardı benimkinin gelesi yok hala doktora sordum sancı için içeyim mi diye yok ya onun Bi etkisi yok sancim olsun diyorsan sana önereceğim şey ilişkiye gir dedi hurma ye bol bol yürüyüş merdiven inip çıkma yap dedi